3 cze 2016

Ona oczarowała mnie...

      Kochani, wracam do Was po dłuższej przerwie.
Wychowanie czterech maluszków zajęło mi wiele czasu, ale nie o tym dziś będę pisała.
Pewnie zastanawiacie się,  co mnie tak oczarowało.  Otóż moi drodzy,  mowa dziś będzie
o porcelanie Green Gate. Jest ona moją ulubioną marką.
Cieszy się, coraz większą popularnością w naszym kraju. Zachwyca wzornictwem i elegancją.
Czasem mam nawet wrażenie, że kawa w filiżance Green Gate smakuje zdecydowanie lepiej.
Uwielbiam jej motywy kwiatowe i pastelową tonację.
Największe wrażenie zrobiły na mnie trzy kolekcje: Sophie Vintage, Abelone White
 oraz Malou White. 
Proszę Was napiszcie, że nie tylko ja jestem uzależniona od zakupu tej cudownej porcelany.
Z chęcią zobaczę Wasze ulubione kolekcje.
A teraz Kochani dużo fotek.






























 Wszystkim Wam, życzę spokojnej nocki.
    Kaśka.



              

105 komentarzy:

  1. Wcale mi nie przeszkadza tyle fotek - uwielbiam oglądac taką śliczną porcelanę - ja mam podzidkach jeden zestaw i kbardzo go lubię - i używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pamięć i milutkie słowa:) Ściskam.

      Usuń
  2. Absolutnie piękne i zachwycające. Mnie też oczarowuje nieustannie ta marka. Pozdrawiam serdecznie i ciepło. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu za odwiedzinki. Za chwilę wpadam do Ciebie nadrabiać zaległości. Ściskam:)

      Usuń
  3. Porcelana przepiękna chętnie napiłabym się kawy z takiej ślicznej filiżanki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serdecznie zapraszam na kawkę. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Przepiękna porcelana! Zakochałam się w drugim kompleciku, błękit z czerwienią i róże, CUDO! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mamy podobny gust. Malou to moja ulubiona kolekcja. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. O, widzę, że masz sporo starszych kolekcji. Mnie ostatnio urzekła Amanda Indigo. Poza tym lubię Abelone White :)), Marie Pale Blue, Simone już się zrobiła dla mnie troszkę za kolorowa, ale też jest OK :) I kubeczki do latte (te bez ucha).... Mam świra na ich punkcie :)
    Poszukaj u mnie w archiwum posta z maja - jest o sklepie z GG w moim mieście :))
    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Tobie Kochana za miłe słowa:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wątpię, że pijąc kawkę w takiej filiżance ona po prostu musi smakować.
    Coś pięknego. Uwielbiam takie motywy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Uważam, ze nie ma piękniejszego wzornictwa niz Green Gate. Ależ śliczności:)
    całusy i uściski czerwcowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Natalko za odwiedzinki. Jestem tego samego zdania, że piękniejszej nie ma. Pozdrawiam Cę bardzo serdecznie i uściski przesyłam.






    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Gdybym miała miejsce w kuchni na takie cuda to sama bym się skusiła ... Niestety moje meble nie są z gumy a szkoda ;)
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedzinki. Uściski przesyłam i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Czajniczek idealny, taki zgrabniutki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i odwiedzinki. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Ja na razie podglądam ją u innych i mnie zachwyca. Podoba mi się tak wiele rzeczy, że miejsca już nie mam na przechowywanie tych skarbów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również ciężko z miejscem do przechowywania. Ale jak widzę jakieś nowości, wtedy głupieję. Uściski przesyłam:)

      Usuń
  14. Kasiu prześliczna ta porcelana, zachwyca mnie wciąż od nowa. Niestety tylko na odległość, bo w moich zbiorach nie mam nic z tej firmy. Ale może kiedyś się to zmieni :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki i uściski przesyłam:)

      Usuń
  15. Nie jesteś Kasiu uzależniona ...jak nie pokochać takiej porcelany :) cudna cudna i cudna do tego jeszcze taka słodka :) wszystko idealnie dobrane :) cudeńka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Ładna.. idealna na chwilę relaksu ;) Dawno nie piłam kawy w tak ładnym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście, długo Cię nie było!
    Porcelana jest wspaniała, najbardziej mi się podoba filiżanka niebieska w białe kropki i miseczki z turkusowym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja uwielbiam tę filiżankę. Uściski przesyłam:)

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi sie ta porcelana i choc jeszcze nie mam nic z tych kolekcji, pewnie za jakiś czas nadrobię zaległości, bo trudno obok przejść obojętnie....

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kocham tą markę, ale mam jedynie malutką potraweczkę na torebkę po herbacie. Tak to bywa że czasem marzy się i marzy. A jak nazywa się ta seria z niebieskim?

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj można się zakochać. Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj. Faktycznie porcelana zachwycająca. Dziekuję za odwiedziny u mnie. Miło Cie poznać, zostaję u Ciebie na dłużej. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  22. porcelana green gate jest cudna tylko strasznie droga :( ale az trudno zdecydowac sie na któryś zestaw bo co jeden to ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ceny szokują. Czasami ciężko się zdecydować. Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Przepiękne rzeczy. Masz bardzo dobry gust. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej firmy mają piękną porcelana.Najbardziej wpadła mi w oko ta w kropeczki cudowna. Muszę się zainteresować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest śliczna! Taka romantyczna i dziewczęca! :)
    Powodzenia w ujarzmianiu Maluszków! :)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie też zachwyca, jednak mam już swój motyw róż na innych dodatkach kuchennych, więc stawiam na białą porcelanę. Piękne zdobycze, zazdraszczam czajniczka ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pochwal się swoją porcelaną. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Już niedługo kochana już niedługo ;-) Na razie moja kuchnia to tylko puste słowa,ale jak już będzie zlew, płyta grzewcza to coś upichcę i na porcelance zaprezentuję, to nic takiego, bo wszystko pochodzi z mojej kochanej Ikeiki ;-)

      Usuń
  27. Jeszcze się nie spotkałam z wyrobami tej firmy, ale są bardzo ładne. Ja co prawda wolę starą porcelanę, ale kocham też róże. Pooglądała sobie kilka Twoich postów i z przyjemnością będę do Ciebie zaglądała. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie śliczna,delikatna i romantyczna
    do zakochania po prostu :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Porcelana rewelacja i motyw kwiatowy jest cudny i delikatny za razem 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki troszkę romantyczny. Dziękuję za odwiedzinki:)

      Usuń
  30. Zachwycająca porcelana!!! Pozdrawiam serdecznie! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie tam u Ciebie :) porcelanka robi wrażenie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna porcelana, ale ceny są dość wysokie. Wiem za jakość się płaci :). Najbardziej podobają mi się te pastelowe kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna! te delikatne pastelowe kolory, kształty dodające klasy i elegancji po prostu cudo...ja jako takiej nie posiadam...stawiam na prostotę i wygodę...może kiedyś oglądając Twoje zestawy skuszę się na odrobinę elegancji..Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Małe arcydzieła :)
    Piękne są.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne, można powiedzieć dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem jest to najlepsza marka. Porcelana wykonana z dbałością o każdy detal. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne są pastelowe kolory porcelany. Piękno i elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kasiu, wiele nas łączy :) Ja też jestem zaganianą mamą, która próbuję znaleźć odrobinę czasu na swoje pasje :) Porcelana green gate też bardzo mi się podoba, niestety cena już nie zachęca, ale zawsze można kupować pojedyncze sztuki. Pięknie u Ciebie, pastele kocham i sielskie klimaty. Na pewno jeszcze nie raz zajrzę ;)
    Pozdrawiam,
    www.bajkowydworekwlesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie i dziękuję za odwiedzinki:)

      Usuń
  39. Twoja kolekcja jest bajeczna : ) U mnie na razie jest to niestety tylko miłość platoniczna ale może niebawem się to zmieni i nabędę coś błękitnego w białe kropeczki ; ) Pozdrawiam wakacyjnie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie się podoba. Pozdrawiam:)

      Usuń
  40. od dawna noszę się z zamiarem dokonania zakupu właśnie takiej zastawy. zazdroszczę i cieszę się jednocześnie, że ktoś taką ma i może z niej korzystać :) wygląda niesamowicie, a zdjęć oby jak najwięcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Jeśli kiedyś będziesz potrzebowała porady przy wyborze porcelany, służę pomocą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uroczy komplecik :)
    Ja od dawna szukam jakiejś oryginalnej porcelany ale jeszcze nie znalazłam tej ,, jedynej "
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj Kasiu , dotarłam wreszcie na bloga :) Jak tu nie kochać takich piękności :) Ja, zakochana po uszy w szarościach :) Bużka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak te szarości są cudowne. Uściski przesyłam:)

      Usuń
  44. Rzeczywiście porcelana jest prześliczna i pełna wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko jest tak piękne, że nie dziwię, że można się uzależnić od takich cudowności. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja jestem uzależniona od GG. Pozdrawiam

      Usuń
  46. urzekły mnie filiżanki, zestawy babcine ale z duszą
    zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com/, odwdzięczam się tym samym

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny zestaw! Taki bajkowy i uroczy ;) idealny na herbatkę z przyjaciółką!

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna porcelana - uwielbiam dzbanki i dzbanuszki te małe i te duże - dawniej przywoziłam z Anglii,dzisiaj i u nas są dostępne tylko trzeba je wyszukać - pozdrawiam Kasiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja dopiero odkrywam te śliczne pastelowe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna porcelana, naprawdę zachwyca... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ojeje faktycznie porcelanka ma swoją duszę :) niesamowita :) piękne kadry kuchenne :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Och! Jak szkoda, że nie piszesz... Mam nadzieję, że wszystko jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Green gate też bardzo lubię, jednak u mnie duńskie zdobycze wyparły te stare niemieckie ;) Jestem nałogowym zbieraczem villeroy&Bocha Burgenland <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak nazywa się kolekcja w błękitno czerwone paski i róże? Nigdzie nie mogę jej znaleźć, aby kupić :(

    OdpowiedzUsuń