12 cze 2017

Sesja w ogrodzie ...

        Witajcie Kochani.
Wiosna to cudowna pora roku, która daje nam wiele radości.
Przyroda budzi się do życia. Piękne kolory kwiatów, soczysta zieleń drzew i traw.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam tę porę roku.
Postanowiłam stworzyć maleńką sesję w ogrodzie i pokazać Wam, jak prezentuje się moja ulubiona marka porcelany Green Gate i nie tylko.
Tak więc zapraszam do oglądania i czekam na Waszą opinię.












Mam nadzieję, że Wam się podobało.
Dobrej nocki.
Kaśka.

21 komentarzy:

  1. Urocze :) Ta porcelana jest cudowna :) Ale te laleczki są jeszcze piękniejsze :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Z chęcią napiłabym się herbatki z takiego ślicznego czajniczka, w tak pięknych okolicznościach przyrody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :)
    Lubię imbryczki z wzorami kwiatowymi. Bardzo ładnie je pokazałaś. Również najbardziej lubię wiosnę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie jest u Ciebie :) cudne laleczki i porcelana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie u Ciebie :-))))
    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudnie u Ciebie :) będę zaglądać i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ale pięknie :)
    Wcale się nie dziwię że to Twoja ulubiona seria porcelany :) Jest wyjątkowa i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiaki są cudne! :)) A [porcelana jak zawsze słodka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycająca sesja:) Misiaczki skradły moje serce:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie, porcelana idealna na herbatkę do ogrodu. A te misie, cudne. Wszystko w delikatnych i jakże cudownych pastelach :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczna sesja zdjeciowa. Piekna porcelana.Slodziaki z maskotek.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. GG miłość Nasza .... Cudnie ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wszystko zaaranżowałaś;)No i piękne, pastelowe dzbanuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie moje klimaty :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne pastelki:-)
    Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  17. porcelana Green Gate jest cudowna, uwielbiam - chociaż na razie podziwiam u innych :) drugi dzbanuszek szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne, klimatyczne i przyciągające uwagę zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń