15 mar 2015

Cisza o poranku.

Dzień Dobry Kochani.
Dziś postanowiłam odwiedzić Was z samego rana.
U mnie wszyscy jeszcze śpią, więc mam dla siebie chwilkę. Myślę sobie, że warto obudzić się wczesnym rankiem.
Za oknem słoneczko. Kartka,długopis i planuję kolejność przedświątecznych porządków. Pyszna kawka z samego rana potrafi zdziałać cuda.

Ostatnio zakupione pudełeczko.
 
Kilka fotek z kuchni.
 
Kuchenny regał.
 
I troszkę cudownej bieli.
 
Pastelowo.
 
A to już moja ulubiona porcelana M.
 
I tym oto akcentem, żegnam się z Wami życząc Wam cudownej niedzieli.
Kaśka.

4 komentarze:

  1. Śliczne masz mieszkanie. Wszystkie dodatki dobrane z gustem. Wszystko w jednym stylu, widać ze kochasz swój dom. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Co tu taka cisza? Nie sprzataj tyle. :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tą porcelanę i ją uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń